سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

رولینز با دیکیو مقابل رینز برد

کمربند پیش رینز موند

 

روندا روزی رویال رمبل زنان رو برد

 

بکی کمربند زنان راو رو مقابل دودروپ نگه داشت

 

لشلی کمربند دبلیو دبلیو ایی رو مقابل لزنر برد

 

بت فونیکس و ادج مقابل ماریس و میز برنده شدند


لزنر  رویال رمبل مردان رو برد

 

 


نظرات شما عزیزان:

یاشار رولینز
ساعت13:00---10 بهمن 1400
داداش من دادم خیلی ضعیفه نمی تونم ترجمه کنم حتی الان نمی دونم پیامم اومده یا نه

یاشار رولینز
ساعت12:06---10 بهمن 1400
داداش یکم نتایج بلند شد عذر می خوام چون من ترجمه نمی کنم دارم تماشا می کنم هم می نویسم عذر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 10 بهمن 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر